Yei....anakku da bole panggil aaaaa...bah....hehehe...horeyyyyy....!!!!!
Sebelum nih tau panggil makkkk je bila time nangis...pastu pantang nmpk aku balik keje pastu lmbt sket bg nenen..mula la merengek emmmmaaakkkkkk......hehehe...bahagia rasa hati ku...
skg nih da pandai panggil abah...kalo abah tak tgk dia kan..mula dia panggil aaaaa....bahhh...hehehe..
Lagi 1 dia da pandai babai kt aku bila aku pi keje....yei.......
April 3, 2009
April 2, 2009
Resepi
Resepi utk puteraku...
Bahan2
1 btg lobak merah (sederhana besar)
1 biji kentang
1 biji keledek (sederhana)
1 ketul isi ayam (dihiris kecil)
1 sd kecil serbuk ikan bilis
Cara
1. Basuh sume bahan pastu potong dadu (lobak, kentang, keledek)
2. Pastu sume skali dikukus smpi empuk
3. Sambil tu rebus ayam + serbuk ikan bilis smpi ayam masak
4. Bila bahan yg di stim tu empuk campurkan ngn ayam td
5. Pastu kisar...
6. Isi dlm tub kecik2 tuh & smpn dalam peti..
Yum3...sedap....
Bahan2
1 btg lobak merah (sederhana besar)
1 biji kentang
1 biji keledek (sederhana)
1 ketul isi ayam (dihiris kecil)
1 sd kecil serbuk ikan bilis
Cara
1. Basuh sume bahan pastu potong dadu (lobak, kentang, keledek)
2. Pastu sume skali dikukus smpi empuk
3. Sambil tu rebus ayam + serbuk ikan bilis smpi ayam masak
4. Bila bahan yg di stim tu empuk campurkan ngn ayam td
5. Pastu kisar...
6. Isi dlm tub kecik2 tuh & smpn dalam peti..
Yum3...sedap....
Naufal oh naufal...
Ni la putera hati member aku lily N norman...tgk la tuh...tembamnye...mifdhal da kalah da...naufal baru 5 mth ++ da 8.5kg...huhu...mifdhal yg 8mth ++ pun baru 8.2kg..huhu...
eh2..mcm upin la rambut naufal...
New born baby...."heheh...April fool"
Semlm opismate aku baru deliver bby boy di pusat rawatan ar ridzuan...berat 4.15kg...fuh..!!aku igt naufal je yg kuar 4.00kg...rupanya zila nye bby lagi berat...huhu...anyway..tahniah ye...
April 1, 2009
Menan baru
Ni la menan baru utk mifdhal...bukn aku beli pun tp dpt free..hehehe...cemane bole free..?? camni...masa aku wat keje kt 1 tpt nih ada le sorg dak cina dtg suh aku register kad kredit..memula tuh aku tolak sbb aku da ada da 1 kad..nk watpe bebykkn...tp aku tertarik bila member aku register & dpt hadiah menan tuh...maka aku pun teruja gak nk bg mifdhal, so aku register juga le...maka aku da ada 2 le kad skg...tp takpe aku smpn wat pekasam je..bukn kena byr pun..free 4 life..huhu...so mifdhal dapat la menan..
wah bukan main teruja lagi tuh...tak nyempat abah nk pasang...

wah bukan main teruja lagi tuh...tak nyempat abah nk pasang...
Mifdhal di kelas silat
Ini la situasi biasa yg akn mifdhal alami kt kelas silat...maklum la mak & abah mmg bz bersilat so mifdhal pun kena biasakn diri ye...tp mak & abah tau mifdhal mmg suka kalo dpt bjalan kan..tgk la tuh...rileks je..
Subscribe to:
Posts (Atom)
main dulu...tp takmau duk dlm carrier da..
tu da mula ngantuk da tuh...tu la bole duk diam..tp mata dok tgk lg student bersilat
kejap je..ada la 1/2 jam tdo..kira ok la...pastu...
heheh...mak pun nk posing gak..!!