May 6, 2009

Anak sedaraku yg ke 20

Tanggal 29/4 aritu kakak akau kakcik telah selamat melahirkan bby boy seberat 3.38kg kt hospital ampang...hari ke 5 baru aku berkesempatan melawat anak sedara ku yg ke 20 itu...

hehehe...mifdhal da tak jd bongsu lagi da...mifdhal da jd abang la......huhuhu....



ala tomeinye...



ngn abang ciknye...



nmpk cam mifdhal da besar sgt bila ada bby kecik tuh...al maklum la...da jd abang la katakan..

Gunting rambut

Hehehe...rambut mifdhal nih mewarisi rambut aku yg lebat & cepat panjang...jd nye mmg slalu le kene bkunjung ke kedai gunting rambut india nih...setakat nih da kali ke2 da ni...



mifdhal....get ready....cewah da siap bukak baju tuh..seksi siutttt....



tgk le aksi dia..ini pe'el baru kalo kita kata "hidung mana hidung.." maka itu la aksinye...sambil melompat-lompat kat atas riba atuk..huhu..




ok..mifdhal...ready....nnt uncle nk potong rambut...

abahnye yg kena pakai selimut tuh...kalo tak nnt penuh rambut..



haaaaa.....da tiba masa gunting...!!tengok tuh rileks je..cntrol macho..





aik...diam le pulak..




wah...macam syok je mifdhal..

jeng jeng jeng...ini la hasilnya...

April 27, 2009

Ipoh kl shuttle

hehehehe....ari mggu baru nih kami sekeluarga berkesempatan naik ipoh - kl shuttle... sebenarnya aku yg teruja lebih nk bw mifdhal naik ketapi..cemane le agaknya ye...

ni le gerabak yg kami naik tuh...cewahhhh...mifdhal...get ready..!!



rilek je dia..
ni le rupanye kt dlm shuttle tuh..agak selesa le juga...maklum le 10 hengget je


da mula tak duduk diam da tuh...teruja..



siap tuko baju lagi sbb panas..




tgk tuh..!!! bukannya nk duk diam..sib baik dia ada gak tdo kejap..kalo tak longuh gak..hehehe

ni plak kt kl sentral...masa nk balik ke ipoh...train kul 9.45





Menan baru








cewahhh...suka le tuh...




tgk le tuh...dia belek roda..aku perasan skrg nih mifdhal paling suka ngn roda..kalo aku pi keje tuh bukn nk babai aku tp dok asik tgk roda je...

Pemergian mak ke mekah

Di KLIA masa ngantor mak & kakak sefamily ke mekah pada 20/4 aritu...masa arini besday hubby ku yg terchenta....




Happy birthday ye....tu yg i bw dia pi mkn kt Restoran Sri Melaka tuh..dia tringin nk mamam shark fin soup...




mak ngn sume anak2 perempuannye yg jelita2 belaka...heheheh...sori along...

















mifdhal yg sentiasa ceria....luv u my lil son..



hehehehe...ok opah see u on 4/5 ya...


Aksi mamam kt restoran sri melaka

Ari ahad 19/4 kami bw mifdhal pi jenjalan cari baju utk kenduri pak ngah dia...pastu bila da penat jalan kami pun pi le mamam...tidak ketinggalan puteraku pun pasti akan mamam gak..da siap bw bekal dari umah..so bila kami mamam dia pun kna mamam gak baru le dia bertenang kalo tak...payah..



yum..yum..yum...sedapnye bubur nasi..


wah sukanya dia...smpi nampak gusi..

yummy.....


hehehe...masam bila abah bg rasa stitik ice lemon tea..hahahaha..kelakar muka dia..



tgk le tuh...

Atok, nenek, onyang & ashu datang...

17hb aritu mifdhalnye atok, nenek, onyang & ashu datang dari kl ke umah kami... tujuan datang adalah untuk mjemput org2 kampg dtg kenduri...hehehe...mifdhal mmg le suka pasal ada ramai org melayan dia...huhu...pastu ari ahad kami sume balik kl sbb nk anto mak & kakak pi umrah.... suka aku sbb cita2 mak nk pi umrah kali nih tercapai...alhamdu lillah...





tgk le tuh suka dia melompat


main ngn nenen ye..

on da way pi kl..rekod mifdhal tak tdo smpi kl..tak penah dibuatnye...



eceh...minum ye..ngn sippy cup baru tuh..tp mifdhal taknk minum sgt dari cup tuh...