February 21, 2009

Seminggu tak update

heheh...lama betul aku tak update nih...tarak entry terbaru...bz betui aku skg nih...keje luar lagi..plus pc kat umah problem sket..so..apa bole buat..




Tanggal 14/2/09



My dear hubby demam panas...tgk le gmbar tuh...loi je...sian dia..tp mifdhal biasa je...huhu...main tetap main..




risau gile aku dibuatnye..panas betul badan dia..aku jaram ngn tuala pun tuala tu jd panas gile gak..risau2...esoknya baru pi klinik...biasa la..da tak larat sgt baru pi..hehe..kalo aku pun cmtuh..maleh nk pi klinik...Alhamdu Lillah...ari senin tuh da baik da...



Tanggal 17/2/09
My 2nd anniversary la...happy anniversary my dear hubby....
Love u so much...muah muah muah

Dalam mggu ni gak mifdhal da pandai cak cekur udang gamit...huhu...comei je jari jemari dia buat...hahaha...walaupun tahap amatur lagi tp aku cukup berbangga ngn kesungguhan dia tuh...
cayuk3...go baby go..!!

(aku blom sempat snap pic lagi...)

No comments:

Post a Comment