April 9, 2009

Pasar malam oh pasar malam...

setiap ari rabu mmg da menjadi rutin hubby aku utk pi pasar malam kt rapat setia tuh utk beli stok bahan mentah seminggu kt umah...kalo dulu2 masa baru kawin aku akan pi ngn hubby tp sejak aku preggy 8 mth, aku da tak pegi smpi la semalam...ku jejakkn kakiku aemula ke pasar malam...




aku rasa mifdhal da cukup besar utk ku bawa ke pasar malam..maka aku pun pakat ngn hubby utk bw dia pi pasar malam buat pertama kali dlm idupnye... hehehe....xcited nye...aku yg xcited ke mifdhal yg xcited..huhu...tp aku rasa aku yg lebih nih...kuang3....





senyum2....

aik mana pegi mata mifdhal....????


eleh...tomei2....




kene le bw sling..idak larat nk dukungnye..hubby da tentu kena tolg bw barang...huhu...mifdhal kene duk dlm sling le ye...tgk le mata dia tuh...melilau je..tgk le tuh...bukn nk pandang kamera..kalut pandang ikan le tuh..




p/s hehehe bukn pasar malam da...pasar siang la...

No comments:

Post a Comment