November 12, 2009

Raya sakan

bagi raya tahun nih...kami beraya kt taiping...maknanye kali ni beraya pertama di sebelah keluarga ku......yahooooo....syoknya rayaaaa......

oppsss sebelum nk sambut raya kt taiping maknanya kami kena bersihkan umah dulu....maklum la da lama umah tu kosong...balik pun time raya je...nasib baik anak2 buah aku ada ramai...knyah pun balik gak masa time bersihkan umah tuh...maka ramai la yg balik...along pun ada gak....besttt...walaupun aku ngn mifdhal tak dpt tolg....tp kami pun penat sama...hehehehe....kami tumpang dok kt umah makcik nah....kebetulan suzi ada balik...so aku pun dapat la tgk anak dia....

ok...mggu raya pun tiba...kami pun balik ke tpg ari jumaat ptg..so bersihkan umah sesikit je la...sbb 2 mggu b4 tu da balik da...

ari sabtu one day b4 raya tuh....abah mifdhal nk gunting rambut mifdhal...almaklum la da panjang sgt....so abah kata takyah anto kedai la....dia nk buat sndri...dia pun pi le beli mesin tuh...



ni la aksi mifdhal digunting oleh abahnya sndri...

dia kena dok dlm besen..kalo tidak jenuh....

mlm tu plak kami ada gak main bungna api serba sedikit....
aku saje je nk layan anak aku main...hahahahha


aksi di pagi raya...

bergaya ngn baju raya hadiah dari atok...







Lepas raya ni la...mifdhal da mula kurang nk mkn....smpi la skrg.....kdg2 je dia nk mkn nasik..tp dia asik dok mkn biskut ngn roti..takpe la mifdhal...mak ok je asalkn anak mak sihat & ceria sentsa.....

No comments:

Post a Comment