November 29, 2010

Persiapan ala2 raya...

Hehe... da abih raya aji da.. aku baru nk update pasal raya... hahahaha... sori ye... tarak masa...

Tahun ni ada sikit kelainan... di mana abg2 iparku telah suggest raya thn ni deme nk kumpul kat umah aku kt chepor indah nih... huhu... bukannya apa.. umah aku nih besar le sket... tp besar pun sewa je.. so thn ni je la ye... thn depan dah pindah umah sndri... kecik la sket... huhuhu... kalo nk bergelimpangan seperti di umah tepen... aku tak kisah... hahaha... best apa...

so aku kami pun ada la buat beberapa persiapan utk sambut klga besarku ini... antaranya pasang lampu lip lap (maklum la anak sedara ramai), pelita (mesti depa nk main bunga api kan..)... siap kan stok2 barang basah & kering, sabun basuh baju, ambik toto & bantal dari taiping, ambik periuk belangan yg besar2 dari taiping dll.....




hubby tgh sibuk pasang lampu lip lap & pelita..



senyum... cewahhh...

2 comments:

  1. lor..ni jer citer nye
    ni umah kat mana ni?

    ReplyDelete
  2. hahaha... dah lama sgt... ada yg tlupa la... tp mmg itu je gmbr dapat di snap... di umah kat chepor indah.. dkt ngn ulu chepor tu... dkt dah ngn umah yg aku beli tuh... hheehe..

    ReplyDelete