October 10, 2014

Julai 2014 ~ Wajah hero-hero saya

Assalamualaikum...

Memandangkan payah sangat nak up to date setiap entry...saya buat jenis sebulan sekali...ngeh ngeh ngeh... tahap kemalasan yang tak dapat dibendung lagi ni... huhuhu...

Ok pic kat bawah ni kejadia bulan Julai 2014... wajah-wajah kesayangan saya..hero-hero saya... huhuhu....

Hero-hero saya memang jarang dapat main taman... bukannya apa... saya ni memang jenis yang suka sangat risau... kena betul-betul ada masa free..abah boleh jaga... bolehlah lepaskan mereka di taman dengan pengawasan ketat abah... huhuhu...tu yang bila dapat main taman tu... memang happy sangat-sangat...huhuhu


Ini plak masa nak shopping baju raya sebelum balik KL... persiapan raya kali ini memang awal sebab saya dah maklumkan di entry lain yang saya kena operate bulan puasa... so kena beli awal-awal.. nanti mak sakit...


Ni wajah aathif... heheheh...


Ni wajah anak no.2 yang unik...


Banglong memang dah susah sgt nak ajak dia bergambar... haishhh
dah besar kot... huhuhu...


Masa ni mak nak ke moscow dan london... kakcik datang untuk ambik mak...
aathif seakan tak merelakan... huhuhu...

No comments:

Post a Comment