September 3, 2009

MyKhalish - Contest Ikut Muka Sape?




Entah la kenapa arini ku terasa demam nk masuk contest plak....dok belek2 blog member2 sekali terjumpa plak contest nih..terus hati ku berbunga2 nk join..hehehe....kebetulan aku mmg ada wat gmbr nih...so takyah nk selongkar lagi da...mmg da siap ada..hehehe..kebetulan....



serba sedikit tentang info keluarga ku utk tatapan pn hos ye...muka mifdhal sekarang ada iras2 mcm muka ku masa kecik iaitu masa sebaya umo dia skrg nih....tetapi muka dia juga sama ngn muka hubby ku sekarang...maknanya muka dia sama ngn muka aku masa kecil & sama muka hubby sekarang...amcm...pelik tak..??kalo tak caya...lawatilah selalu blog ku ini...hehehe...



ok bg sesapa yg nk join contest ni plak bole la jenguk kt sini



utk contest nih ku pertaruhkan gmbr ni.... serba sedikit persamaan kami....


1.)hidung kembang
- sama cm mak dia. ini adalah hidung yg paling comey sekali tau....


2.)mata
- sama cm abah dia..kadang2 bolat cm abah dia, kadang2 kuyu pun cm abah dia...tp ada gak
yg kata mata cm mata aku...aku pun da konpius nih...


3.)dahi
- yg dahi jendul ni mmg sama cm mak dia..tp takpa org kata dahi jendul ni bijak...huhu


4.)rambut kerinting
- tang rambut nih mmg tak dinafikan lagi....mmg sama cm mak & abah dia..da dua2 rambut
kinting..takkn dia nk lurus plak kan..??..pastu dua2 jenis rambut lebat...


5.)telinga besar
- sama cm mak dia...yg ni mifdhal pun ikut arwah atok dia aka abah aku le...org kata telinga
besar ni panjang umo..ntah le...yg pasti bila da smpi masa kena pi la...

6.)perangai baik
-yg ni cnfm ikut aku...aku mmg bole dikategorikan sbg budak yg baik masa kecik2 dulu...masa
mak aku keje, aku tggl ngn kakak aku je...masa tu dia form 5..kira ok la tuh...dia bole jaga
aku..takde masalah katanya..aku mmg baik...tp kalo ikut abah mifdhal...mmmmm.....mak
mentua aku kata kuat nangis...sejak dari dlm pantang lagi....tp alhamdu lillah mifdhal ok je
dari mula lahir smpi arini...harap2 smpi besar le good boy ye...


7.)tak byk songeh
-yg ni pun ikut aku gak


8.)suka jalan2
- yg ni sama cm aku & abah dia..sama kuat jalan2...


9.)warna kulit
-da tentu2 ikut aku...putih la....hehehehe...

10.)bentuk muka - bolat
- ini pun ikut aku....


Kenapa suka jenguk blog MyKhalish ye...
mmm...aku nih mmg suka jalan2 pi merayap jenguk blog kengkawan...tanpa meninggalkan jejak..maklum la aku nih pemalu sket..maka aku lebih suka jd silent reeder je....ada lagi satu sbb kenapa aku suka melawat blog ni sbb....nama anakku ngn nama anak pn hos contest nih sama ler...hehehehe...(mungkinkah...ada peluang utk menang...)

2 comments:

  1. Salam kenal..wah seiras ngan mama than abah la.. good luck..meh jejalan ke umah lak..

    ReplyDelete
  2. halu midfal n family. thanx join contest kami. anyway, daku dah terjah hokey.. gud luck..

    ReplyDelete