September 10, 2009

Yei......kasut baru...

Malam semalam sempat gak aku sukat JJ tuh...maklum la kena gak cari kasut keje..selalunya aku kalo nk beli kasut mesti makan masa lama..sbb nk carik yg betul2 puas ati & betul2 selesa...tu la pasai peten kasut aku lebih kurang sama je tiap kali beli...aku ni bukan suka nk glam2 nih..aku suka sesimple yg bole..asal aku selesa..cantik pd mata aku & cantik pada mata hubby aku..kira orait la tuh...semalam nk rembat 3 pasang..tp last2 amek sepasang je sbb tu je yg betul berkenan kt mata hati aku..yg lenlain tuh...ala kadar je..jd jgn buang duit...aku sambar je yg mana rege dia tercapai dek akal ku ini.....

ini dia...jeng jeng jeng....



korang mesti kata...

ala...mcm tuh je..cm selipar je....

hehehe..aku tak kisah sbb aku mmg sukai pakai peten cmtuh...



ni plak kasut utk heroku itu...walaupun kasut dia tak kena curik pun..tp abah belikn juga utk dia sbb comey sgt....& dia pun suka..dia pilih ngn abah dia pastu dia pegang bw tunjuk kt aku...aku pun apa lg..tgk dia suka & anah suka...aku lagi la sukaaaaa.......



seperti biasa...mifdhal mesti dapat menan...

abah dia carikkn gitar utk dia..maklumla..dia kan mmg suka benor ngn gitar uncle dia...

nnt da besor masuk kelas gitar ye....


ewahhhh..

No comments:

Post a Comment