June 15, 2010

Aktiviti balik kampung

Ujung mggu lepas 12-13 Jun kami semua balik kmpg belah hubby aku sbb anak mak ngnah ani kawin.. so sume kumpul kat umah opah aka onyang mifdhal le... ari sabtu kami pi kndri kat bukait merah (sedara belah pak ndak), lepas makan kndri aku sggah kubur abah dulu sebelum pi kedai e**s beli ran**i aku.. huhu suka...

lepas da setel sume kami pun pi la mkn kotiaw doli... mmm... da tak sedap sgt da... tak mcm dulu2.. aku frust gak la.... tp white sugar telah mengubati kekecewaan aku... mantap mcm dulu... best....

so layan la gmbar kejap ye..



ni habuan yg mifdhal dpt masa kat umah onyang...

mifdhal jatuh tersadung batu kat dpn umah....

mlm sebelum balik tuh sempat gak celebrate bday sapa2 yg lahir dlam bulan 6.. termasuk la ashu mifdhal... hehe... mifdhal tu tukang cbuk je...

jalan2 dpn umah..
ni b4 jatuh...
main2 ngn atok dia...

mifdhal suka main ngn nina...



mkn kt doli...

mifdhal ni mmg suke korek idung tau....

eeee..... aik idung....

tgk tu siap nk korek idung abah skali.....

jangannnnn.....


ni plak kat cashier minum white sugar.... bestttt....



ni le rupa kotiau & white sugar tuh....


member mifdhal kat kmpg...

ninaninaninanina.....

fully bfeed bby gaks..


zikry yg tersgt aktif.....

tak reti dok diammm

penat ibu dia kejar

No comments:

Post a Comment