June 10, 2010

Mifdhal da setahun 11 bulan

Mmmmm... terasa cepat masa berlalu... tup tup da setahun 11 bulan da mifdhal bersama2 aku, main, makan, tido (tak pernah 1 mlm pun tak tdo ngn dia..) & esp nenen.... alhamdu lillah... selama itu jugak la mifdhal berjaya aku nenenkan ngn susu yg terbaik ini... cap gantung...!!! hehe

progress :
- berat 9.8kg
- tinggi 75 cm
- pandai mcm2...
- pandai buat ayat - mak, ngok anash, tak oleh kuar.... ni adalah antara ayat yg aku dgr 2/3 hari lepas
- byk lagi ayat yg dia da bole buat... aku pun terkejut juga, tp ye la dia ni jenis ringan mulut & asik suka bertanya... & aku pun suka melayan.... huhuhu

so meh layan pic mifdhal yg aku amek pg td b4 pi keje...








2 comments:

  1. dah besar anak teruna sorang ni..

    ReplyDelete
  2. mifdhal dah besar, alhamdulillah...
    ada lg sebulan je lagi akak nak graduate BF ni..
    akak, ayu nak jemput akak menjawab tag mengenai penyusuan susu ibu di blog ayu...
    mudah2an kisah penyusuan anak akak dapat dikongsi bersama2 dgn rakan yg lain...

    tahniah akak ^_^

    ReplyDelete