January 5, 2011

My 2nd... Boy..!!!

Rasanya kt blog nih aku masih blom buat pengumuman lagi ye... hehehe... sbnrnya kan... my 2nd bby nih... mmmm..... boy juga.... hahahaha.... kiranya kena usaha lg next bby utk dpt bby girl... hehehehe... tp takpe aku ok je... kiranya mifdhal ada la kwn main piung & dish ye... aku.. maybe nxt bby la kot baru ada member.. hehehe... takpe la janji sihat... ye tak..??

so aku cite sket la progress bby dlm perut mak nih ye... tendang menendang mmg dah rancak sgt da... mggu nih genap 23mggu so kira dah 6 bln dah.. kejap je kan... tak lama lagi... push... kuar... jeng jeng jeng suka sbb nk amek cuti 90 ari... yehaaa.....

mifdhal plak mcm tak sabo je nk dpt adik... kalo aku baring siap letak pistol la... senapang la... atas perut nk bg bby main la kononnya... dia xcited mgkn sbb dia da tgk sndri masa doc scan aritu... dia nmpk bby gerak dlm perut aku.. selama nih dok tgk dlm iklan anmum je... tp aritu dia dpt tgk live lagi... apsni aku plan nk bw mifdhal tgk masa nk wat 4D scan nnt la.. tgk la sebulan 2 lagi... hehehe...

progress mifdhal plak... mmmm... dah cerdik sgt dah puteraku ini... mcm2 dah gelagat dia... mencuit hati & kdg2 geram gak bila dgr ayat2 power kuar dari mulut dia tuh... sbg cnth.. dia ckp... "kan senang kalo takyah mandi..." sabo je la.. aku bantai gelak jugak bila dia ckp cmtuh... hehehe...



1 comment:

  1. bestnya layan mifdhal ckp2..
    dyana pn even dgr dia ckp dari jauh, kdg2 tergelak jugak dgr ayat2 dia...bijak betul! hehe~ :)

    ReplyDelete