January 10, 2011

Taktau ikan apa... masak stim

Wah..!! jarang2 dpt tgk air tgn aku nih.. kalo mula2 kawin dulu & time takde bibik dulu mmg la aku rajin masak.. itu pun kalo mak aku pi kl... kalo tak.. takde maknanya aku nk masak... mak masak lagi sedap beb..!! huhuhu...

Pagi2 lagi hubby dah ke pasar utk beli lauk pauk stok utk smggu... mmg sll cmtuh... mana rajin nk pi pasar ari2... tak sempatnya... so aku dah siap pesan beli la ikan apa2 yg seswai buat kukus... so.. ini lah hubby aku bwk balik... tp aku taktau ikan apa... ada dia ckp smlm tp aku lupa.. hehehe... so aku layan la buat masak stim... cewahhhh....

Arini aku tnjk skill kt bibik plak... hahaha...




sblm di kukus... cntk tak hiasannya....


susun baik punya..



pastu terpaksa tukar pinggan sbb tak muat daa.....
so da tak cntk dah susunannya... main hentam je...



inilah hasilnya setelah dikukus +- 45 min....


sedappppp... yum3... hubby pon suka...








No comments:

Post a Comment