October 10, 2013

Tadika Impian IQ Genius ~ Homework time

Assalamualaikum..
Adoi... penat je taip tadi.. berkobar buat entry panjang gile... sekali tgk tak masuk.. dok asik saving je.. sampai ke sudah.. tensi betul...so dah kena taip balik... mmmm... mcm byk dah lupa je... haishhh...
Ok kita mula balik...
Tak lama lagi abglong nak periksa so memang dia macam ada je homework nak kena buat... dia pun selalu nak membaca.. tp tulah.. kesian dia sebab tiap kali dia nak buat homework maka abgnyah pun secara automatik terus ada homework juga....mmmm... tp kalau abgbyah ada homework maka huru hara akan berlaku sbb dia akan bising nak pensil la... buku cam abg la... pemadam la... kaler la... haishhh... dia plak lebih dari abglong...
Pastu aathif plak...dia pun dah pandai mengacau abg2 buat homework... sibuk nak tarik bukulah..dah bagi buku lain kat dia.. eh taknak... nak buku abg jugak... huhuhu...pernah dah sekali aathif terkoyak buku abglong... terus menangis mintak abah tolong selotape balik.. risau le tu nanti cikgu marah..
Aritu abgnyah ada conteng buku dia.. pastu dia balik sekolah cite kat saya.. mak tadi abg dah cakap dengan cikgu kata maafkan saya cikgu.. adik saya conteng buku saya... huhuhu.. touching tak.. sweet kan... heheh...
So itulah cerita anak2 saya... malam td masa nak tidur 1st time saya tengok abgnyah main dengan aathif...
Bila abgnyah paling sebelah sana aathif akan merangkak nk panjat badan abgnyah.. pastu abgnyah toleh sambil kata.. eh...apa nih.. hehehe... pastu aathif pun ngelekek skali.. pastu saya tarik aathif... abgnyah paling sebelah sana balik.. pastu aathif pegi lagi naik bdn abgnyah... sekali lagi abgnyah kata ... eh apa nih.. ngelekek lgi aathif.. huhu.. sy nk rakan video tp gelap sbb lampu dah malap2... so tak dapek la....hanya segar dlm igtan je.. huhu..

No comments:

Post a Comment