February 8, 2017

Shaqis Child Care Centre ~ Last day abgngah Disember 2014

Assalamualaikum,

Ini memang cerita sangat-sangat lama... hehehe.. entah cemana boleh terlepas... entry ni sebenarnya nak cerita last day abgngah di shaqis sebelum dia masuk LC.. so merangkap sekali sambut birthday aathif yang ke 2 tahun... heheh.. alang2 meh kita buat farewell untuk abgngah sekali... agak sedih sebenarnya nak lepaskan abgngah ke LC sebab shaqis terlalu memahami abgngah.. dari usia dia 1y 4mo dia di sini.. lepas bibik berhenti kerja dengan saya.. boleh refresh balik... 

Memang dah banyak kali saya luahkan rasa syukur saya sebab jumpa nursery yang pada saya sangat2 bagus... sampai sekarang tahun 2017 abglong masih lagi transit di situ.. walaupun adik2 semua dah masuk kindy... hehehe... memang saya tengok parents yang hantar anak sedari yang sulong hingga ke 3 orang masih setia di sini... Alhamdulillah... saya tak risau meninggalkan anak3 saya di sini sepanjang saya di office.. 

So penghujung tahun 2014 kiranya last abgngah di sini sebab dah masuk LC.. nanti bila tahun 1 pasti abgngah masih ke sini untuk transit sama macam abglong dia... so sebelum masuk LC kita buat sikit2 farewell untuk dia... say thanks to all the teachers... 


No comments:

Post a Comment