December 9, 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha...

Selamat hari raya buat semua.. ikhlas dari imam kecik nih... hehehe.... comei tak mifdhal pakai jubah nih... hehehe.. aku suka tgk... masa mula2 dulu aku jmpe baju nk kat kuala kangsar... pastu trus tnye kt org jual tuh... ada ke dia jual rege RM40.. aku kata maheinya... trus tak jd beli.. frust gile sbb baju tu mahei sgt... pada aku la...

pastu nk di jadikan rezeki dari Allah.. masa ngantor along pi mekah aritu, kat kelan jaya mmg le byk kedai2 menjual mcm2 barang... tup tup mata aku terpandang baju nih... trus tnye.. dik.. berapa nih.. dia kata rm22... aku trus tnye dik kedai tutup kul brapa... dia kata kul 2 pagi.. okeh... maka lepas along masuk dlm kul 12tgh mlm cmtuh.. aku trus bergegas ke kedai td tuh balik... tnye2, try2... trus beli rm20 adik tuh bagi... yehaaaa... mifdhal da ada baju raya... sama cm atok dia...

so pepagi raye aku bersemangat bgi dia pakai baju tuh... comei... geram aku.. padan plak ngn kopiah opah beli masa kat mekah... seswai...










No comments:

Post a Comment