December 9, 2010

Tgk movie lagi....

Semalam en hubby ajak kami pi tgk rapunzel... aku mmg suka.. aku kata kt dia kalo nk bw mifdhal mesti kena tgk cite kartun... dia mesti layannya... hehehe.. mmg betul pun... dia suka... aku bertambah2 la suka... aku mmg suka walt disney punye cerita... dari kecik aku mmg suka... mungkin sbb diajar dari kecik.. masa kakak aku kyg belajo kt oversea dulu dia byk belikan aku buku cite... mcm2... cinderella, snow white dll lagi... jdnya aku mmg tertarik ngn karektor2 dlm cite2 cmtuh...

so, mifdhal... r u ready... jom.... kita serbu JJ.... mifdhal tetap bergaya ngn topi & beg sedondon gitu... huhuhu...







baju & beg yg sama..comei tak..???



ini lah cerita yg aku tgk... cantikkan rapunzel nih...


rambut dia panjang gile... pastu jalan cite dia mmg best.. aku suka setiap watak dlm cite nih kecuali ahli sihir yg tua kerepot tuh... yg lain2.. mmg aku suka termasuk la org2 jahat yg akhirnya tolg si rider tuh selamatkan rapunzel... i like...




ni la hero & heroinnye... cantikkan..?? sesumpah ats kepala tuh pun comei... aku suka sgt... baik... & pandai... pastu suka menyamar tuka kaler... tp lawak gile... hahahaha




secara kesimpulannya... mmg best cite nih... pi la tgk... bwk anak2... terhibur... anak2 akan suka tgk... takkan byk ragam la.. kalo dia takat nk jenjalan kt tepi2 tuh... kira ok la tuh... pastu tgk movie... sbb ada byk karektor yg menarik perhatian....




oh ye.. lg 1 aku baru tau yg TGV kat JJ tuh da bertukar kepada yg lebih cantik... dia ada kerusi yg dipanggil couple seat... wah.. besar seat dia... & takde tpt tgn kat tgh2 tuh.. kira selesa la... aku memula duk kat kerusi biasa.. pastu bila cite dah separuh en hubby ajak pi duk kt tpt kosong... wahhh... sgt la selesanya... tambah pulak bila mifdhal nk nenen... lagi gumbira aku... sbb seat dia besar... senang aku nk nenenkan mifdhal.. selesa... kiranya lenkali bole la amek seat nih.. RM24.. kira RM12 sorang la... tp kalo ada anak kecik cm aku nih seswai sbb bole la dia berdiri kat tgh2 antara aku ngn en hubby... hehehe....




ok itu dulu komen aku... nntkan komen aku ttg harry potter plak... taktau bila nk pi tgk...mmmm.... tggguuuuu.....

No comments:

Post a Comment