May 16, 2014

Tadika Impian IQ Genius & Shaqis Child Care ~ Terima Kasih Cikgu & Thank You Teacher

Assalamualaikum...

Ihsan Cik Google

Selamat hari guru kepada semua cikgu-cikgu di Malaysia amnya... kepada cikgu-cikgu saya khasnya tak kira di mana anda berada...dan kepada cikgu-cikgu anak-anak saya juga... terima kasih kalian... jasa kalian semua memang tidak terbalas... 

16 Mei 2013

Ok memang tak dapat dinafikan, saya memang dah pikir lama dah.. apa nak bagi... berapa nak beli... tapi tak cukup juga.. haishhhh.... my mistake... huhuhu... tapi saya berjaya selesaikannya.. Alhamdulillah...

Apa yang anak-anak saya bagi pada cikgu... hrrmmmm... oleh kerana tokei tupperware ada kat pejabat ini.. so senang sikit kerja mak.. hehehe... saya dah beli lama dah... so minggu lepas hanya prepare cara nak balut je... oleh kerana tangan mak ni keras... so kita bagi pada tangan yang lembut ye... so terima kasih makwan... tolong balutkan... hehehe.. memang puas hati... tapi label kena buat sendiri la... hahahah... inilah hasil labelnya...bertungkus lumus dengan mummy dan mama... sama je pattern label kami... hahahaha.. kata GMP...



Pada saya sangat-sangat ok bagi orang yang kerastangan macam saya... sorry la anak-anak... mak cuba buat yang terbaik... bila tengok ada member siap buatkan kad.. siap pop-up lagi... saya macam... wowwww... hebatnya.... pandainya.... dan yang paling penting sekali... rajinnya.... heheheh... saya sangat kagum...huhuhu...

Inilah hadiah yang saya mampu sediakan... hehehehe.... 


Bila saya bawa balik je hadiah ni... anak-anak sangat teruja nak bagi pada cikgu... berebut-rebut... nak kaler ni lah nak kaler tulah... padahal bukan untuk deme pun... huhuhu...bila saya pesan nanti bagi pada semua cikgu tau... ok mak... abang paham... huhu...



Aathif pun tak ketinggalan... suka sangat dengan hadiah tu.. agaknya sebab warna warni kot... dok usung la merata... hehehehe...




Terima kasih cikgu di IQ Genius dan teachers di Shaqis Child Care kerana sudi mengajar, membimbing dan seterusnya menyayangi anak-anak ini... Jasa kalian tetap akan terpahat di dalam sanubari... kesabaran kalian tak terjangkau di akal fikiran... Terima Kasih...



No comments:

Post a Comment