January 9, 2015

KESUKAP JAN Perak ~ Bowling time

Assalamualaikum....

Hari terakhir di tahun 2014 iaitu pada 31.12.2014 KESUKAP buat final activity iaitu bowling kat Mydin Meru... huhuhu.. 1st time saya join sebab En BD setuju nak join jugak... so saya hanya mengharapkan dia je untuk balingkan.. hahahah....

Hari tu saya group dengan En BD & Wan nashrah.... main 3 game tu.. saya baling sendiri setakat game ke2 separuh je... lepas tu aathif mintak nenen sampai dia lelap... lepas pada tu terus EN BD balingkan utk saya... hahahah... sebab tu boleh menang... jahat tak.... event ni boleh bawa family so anak2 memang enjoy... depa pun sama nak baling... biarkan jelah...






Alhamdulillah....group kami menang dengan En BD pun dapat best men... rezeki... terima kasih KESUKAP... nanti kita buat lagi naaaaa....


No comments:

Post a Comment