January 13, 2009

Aktiviti di ujung mggu..

ari jumaat aritu kami seklga pi balik serdang..mak aku nk ngantor iskandar (anak kakak aku) pi masuk asrama sekolah seni kt jb, so kami pun pi la anto mak aku tuh..

masa baru balik keje, mak aku bgtau yg mifdhal arini da pandai jelir lidah..sket2 jelir..sket2 jelir...hahahaha...mak aku gelak je tiap kali dia jelir, yg mifdhal pun kalo kita da gelak dia lg galak le buat nye...

smlm aku bw mifdhal pi klinik ckeck up rutin..maklum la dia da 6 bln da...so perkembangannya :
berat : 8 kg (naik 300g)
tinggi : 70 cm..
ukur lilit kepala : 42 cm
ukur lilit dada : 43 cm

huhu...

mlm smlm masa aku tgh lepak2 ngn mifdhal ngn hubby kt tilam depan tv, mifdhal telah menunjukkan aksi menjulur dia yg ptama kali...wah....anak mak nih da pandai menjulur la...aku pun apa lg..pakat letak mainan dia jauh2 la..spya dia bole tnjk skill dia...hahahah..dgn konfidennya dia menjulur....huhu..bahagianya....lepas nih siap la..mesti asik kena kejor dia je la keje aku...

oh ye...ari ahad aritu, aku telah bkesempatan bjempe geng2 lama masa sekolah dulu...ya Allah...!!! bestnya...tringat masa zaman2 sekolah dulu...gila2...amy, mai, ziti..korang still lagi macm dolu2..tak berubah pun, huhu...kecuali badan la masing2 da berisi..tp dari segi kegilaan mmg masih mcm dulu....lawak gila...kami masing2 bw makanan sndri sbb kami mmg nk berpiknik..

time : 11pg
tpt : tmn tasik cyberjaya



ni la keluarga bahagia...








anak2...tengok apa tuh....????

alisya, syazana & mifdhal (rakan sebaya)




syazana cuba ngorat mifdhal ku yg ensem tu...
ceh...mifdhal pun cam jual mahal je...aha..


amy, zit & mai...mmg best...!!!!????!!!



mifdhal baru smpi...wah!!siap kipas lg tuh..

5 comments:

  1. weiii
    memnag baMbaM le anak ko ni
    tgk le pp nye...

    wei...tiap kali aku ke ipoh...
    pasti ko x de kat situ
    nyampah tul!!

    rupenye dok bertoya-toya kat sana!


    wei..
    anak sedara ko masuk skolah seni?

    ReplyDelete
  2. mifdhal nye muka cam bengang je hehe..

    kak, i think the shirt made u looked a lil 'bulat'er la! huhu.. sbb belang melintang kot...

    ReplyDelete
  3. farah
    tu la alg...asal hg nk mai je mesti aku ada plan lain...sabo je la...bila la kita nk jmpe2 lg kan..byk gosip nih..huhu..kalo lama2 smpn dlm otak nih mau bengong jdnye..

    mmg le ank aku tuh bambam cm ank hg gak...hahaha...sume org kalo tgk dia mesti gerammmm nk cubit2 peha, pp dia tuh....

    a'ah masuk sekolah seni kt jb..dia mmg pandai lukis..tp cita2 nk jd angkasawan sbnrnye...hahah..aku pun konfius..

    sarah
    mifedhal biasa le cmtu..kalo pi tpt baru..cnfm muka cmtuh...

    hehehe...pasai baju tuh..i tau...

    ReplyDelete
  4. bulat+sehat nye mifdhal..montel sungguh bdn dia.kalah mufazzal nih..mufazzal dh kurus since berenti bf.

    ReplyDelete
  5. alah siannya mufazzal da berenti bf ye...sedihnya...kyg harap mifdhal dapat bf smpi at least 2 thn...aminnn....

    ReplyDelete