January 3, 2009

Detik yang ditunggu oleh kami berdua..

hi...ni adalah entry pertama sy utk blog sy nih..sebenarnye taktau cemane nk mula tp..kugagahkn jua..tujuan utama bukak blog ni adalah utk menulis catatan mengenai putera sulongku..MKM..


detik bersejarah bgku dan suamiku adalah ketika aku positif preggy..huhu...sudah kami nantikn selama 9 bln lepas kami sah menjadi suami isteri..ianya berlaku pada tanggal 20/11/07..masa tu period aku mmg da lewat sminggu tp kami berdua rasakan terlalu awal utk test..so wat bodo je la dulu walaupun jauh di sudut hati aku & suamiku..sama2 berat mengatakan yg kami bakal menimang cahayamata atas bbrapa faktor :



1. suamiku mula mengidam nk mkn kupang - sanggup tu kirim kt member baik aku sarah a.k.a queserasera yg kt sg petani tu..

(kerana kata seseorang tu kalo nk dpt anak suami kena kandung dulu 40 hari)



2. badan aku mula terasa lain - cepat letih, cepat sejuk, kemalasan tahap gaban



aku pun menceritakan perkara tersebut pd opismate aku...yg lucunye dia plak yg tak sabar..sanggup pi lari jap ke farmasi beli test kit tu suh aku test masa tu jugak..tp aku kata takmau la sbb baru 10 ari lewat period, aku nk tggu 2 mggu baru nk test..so aku kata aku bw balik dulu menatang tuh..nnt kat umah aku test..hehe



aku pun balik la..aku bgtau hubby..nk test ke..dia kata benda da ada..test je la..aku kata ok tp esok pagi la..



pg pun menjelma...jeng..jeng..jeng..aku pun test la..dgn tangan yg menggigil aku tgk result...




maka apa lagi..kami pun yg teramat2 bersyukur padaNya..kerana kami bakal menjadi mak & abah..itu la dia pengikat kasih antara kami....




No comments:

Post a Comment