January 8, 2009

pok amai-amai

hehehe...aku lupa nk cite sbnrnye nih...anak aku skg da pandai pok amai-amai...tp bukan pok tgn sendri tp pok tgn aku ngan abah dia..bila la dia nk pok tgn sndri..tak sabo plak aku nih...

smlm kn..as usual aku pnye rutin tiap kul 8-9 mlm aku akn tgk cite friends...cita yg aku paling suka tuh... aku suka tgk sbb aku akn ketawa gile2nye ngn hubby aku...dan seperti biasa mifdhal pun join sama...

yg bestnye bila time lawak...aku akn bantai gelak tak igt punye...(kwn2 rapat aku akn tau le cara aku gelak nih...hua hua hua)....hubby pun sama bantai gelak...yg mifdhal plak...dia pun join sama gelak bila tgk kami gelak...agaknya dia mesti igt kami agah dia kot...dia pun gelak bukan main lg...pastu bila tgk dia gelak...kami pun makin galak le gelaknya...maka dgn kejadian itu, mak aku pun akn kuar bilik & turut sama tgk aksi gile kami 3 beranak...& dia akn geleng kepala....hehehehe....

eh..aku rasa tajuk posting nih patutnye "gelak" kan.....

2 comments:

  1. x dpt kubayangkan...
    camne anak ko leh x sawan tgk ko gelak
    agaknye dia dah biasa dengar ko gelak masa dia dlm kandungan lagiii
    sbb tu ler dia x terkejut

    aku heran tul
    kalau ko nye gelak tu..
    aku pon leh ngeri...
    anak ko plak bole tergelak...

    oiiii...selama ni ko agah anak ko mesti guna sound yg kuat amat...
    ye la...ko tergelak pon dia leh gelak....


    byk nye aku taip pkataan gelak
    memang betul...aku pon rasa entry ni patut ber-title GELAK



    wei...memasuk keje dah hadap & hapdet blog!??

    dah kena sidrom berblog dah ko niiii

    ReplyDelete